oliver dragojevic i kad mi dodjes ti


Kad Mi Dodjes Ti tekst - Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i. Oliver Dragojević Majko da li znas A sad adio Ako izgubim tebe Ako Voliš Me Andjela Bez tebe Bez tebe Bijeli Bozic Brod u boci Cesarica Covek i brod Danijela Dobro jutro Dobro jutro.


Pin On Oliver

Download on iTunes.

. Moj dan nema kraja a noću tebe sanjam. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol života. I samo cekam dan da dodjes mi.

U nocima bez sna ja Tebe dozivam. Verse 1 G Pada noc puna strepnje Am7 Nema te tu kraj mene G D7 G C G A trebam te kao pjesnik svoju bol G Na srcu studen zime Am7 Na usnama tvoje ime G D7 I samo. Sva patnja i bol zivota mog ce proc.

Play over 265 million tracks for free on SoundCloud. Listen to Kad mi dodjes ti from Oliver Dragojevics DviTriRici for free and see the artwork lyrics and similar artists. Discovered using Shazam the music discovery app.

H E H A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Fm E H sva patnja i bol zivota mog ce proc E H u nocima bez sna ja tebe dozivam A E H da dodjes mi ti i kao svi pocnemo mi E mirno zivjeti Solo. Rukovali smo se i sutra sam u 9 bio na operacionom stolu. Oliver Dragojevic Kad mi dodjes ti Ovaj tekst je pregledan 594 303 puta Novo.

I samo čekam dan da dođeš mi. Kad Mi Dodjes Ti - Oliver Dragojevic Shazam. Kad mi dođeš tiGlazba.

2 hours agoAli razlog zašto sam se odlučio je kada mi je rekao znaš šta kad bi ti bio moj ćale ja bih te spasavao na ovaj način. 2000 CROATIA RECORDSOliver Dragojević - Kad mi dođeš ti Album. Listen to Kad Mi Dodjes Ti by Oliver Dragojevic 12386 Shazams.

Na srcu mi studen zima na usnama Tvoje ime. Gledaj -video uz tekst. Oliver Dragojević Track 7 on Dvi tri riči View All Credits 1 18K Kad Mi Dođeš Ti Lyrics Pada noc puna strepnje Nema te tu kraj mene A trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu studen zime.

Stream Oliver Dragojević - Kad Mi Dođeš Ti by Laf011 on desktop and mobile. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu. A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi.

Discover and save your own Pins on Pinterest. Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti. Jul 23 2014 - This Pin was discovered by Suzana Afrika.


Pin On Tattoos


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti Film Music Books Music Book Oliver Dragojevic


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodes Ti Youtube Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Oliver Dragojevic Stjepan Hauser Kad Mi Dodjes Ti Live Oliver Dragojevic Oliver Concert


Kad Mi Dođes Ti Jasna Zlokic I Oliver Dragojevic Oliver Dragojevic Oliver Clock


ღ Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti ღ Oliver Dragojevic Oliver Music


Pin On Oliver


Label And Copyright Barba Music Vlado Georgiev Http Vladogeorgiev Com Oliver Dragojevic Songs For Dance Oliver


Parni Valjak Otkud Ti Pravo Official Video Youtube Music Painting Anita Pallenberg


Pin On Razno


Oliver Dragojevic A Kad Mi Dodjes Ti Oliver Dragojevic Oliver Music Songs


Red Lips Kiss My Blues Away Leo Reisman And His Orchestra V Harry Maxfield Columbia 1927 Oliver Dragojevic Latin Music Songs


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti Life Lyrics Oliver Dragojevic Life


Oliver Dragojevic Stjepan Hauser Kad Mi Dodjes Ti In 2022 Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Sonja Savic Best Actress 1980s Films Film


Pin By Ranka On Oliver Oliver


Dino Merlin Moj Je Zivot Svicarska Official Audio 2000 Youtube Musik


Kad Mi Dodjes Ti Oliver Guitar Instrumental Oliver Dragojevic Guitar Oliver


Krunoslav Kico Slabinac Pusti Nocas Svoje Kose Youtube Songs Youtube Music

Related : oliver dragojevic i kad mi dodjes ti.